مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: 

هنر متعهد امیدآفرین است 

«جابری انصاری» هنر متعهد را امیدآفرین دانست و گفت: در شرایطی که رسانه‌های بیگانه در صدد ناامید کردن مردم هستند، هنرمندان و فرهیختگان متعهد و انقلابی وظیفه دارند که با آثار خود در جامعه امید بیافرینند. 
کد خبر: ۵۷۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ - 02February 2023
هنر متعهد امید آفرین است «سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، اظهار داشت: هنرمندان، نویسندگان، اصحاب قلم و رسانه در برابر موج گسترده تهاجم فرهنگی دشمنان باید همچون یک سرباز بایستند و مهمتر از آن باید با خلق امید مسیر پیشرفت و تعالی کشور و مردم را فراهم آورند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان البرز ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب و دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم و به ویژه نسل جوان تشریح شود تا رسانه های بیگانه با توسل به دوره و نیرنگ پیشرفت های ایران اسلامی را از مردم پنهان نسازند.
 
وی با بیان اینکه امروز عصر جنگ رسانه‌ها و روایت‌ها است افزود: نهضت تولید محتوا بر مبنای امید آفرینی و بازتاب دست آوردهای انقلاب اسلامی باید در سطح کشور نهادینه شود تا ضمن اینکه  مانع  تحقق  اهداف شوم  رسانه‌های بیگانه در القاء روحیه یاس و ناامیدی به مردم شود؛ با خلق آثار فاخر و امید آفرین بستر پیشرفت، اعتماد به نفس و غرور ملی را در سطح جامعه  فراهم آورند.

جابری انصاری با تاکید بر نقش رسانه ها در دنیای امروز تصریح  کرد: اهل قلم و اصحاب رسانه  امروز وظیفه سنگینی در بیان واقعیت ها و ر شنگری برای مردم دارند و مسولیت  آنها  در میدان جهاد تبیین بسیار مهم و حیاتی است.
 
وی راه غلبه بر امپراطوری شیطانی رسانه‌های استکباری را به تصویر کشیدن دستاوردها و توانمندی‌های انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد: نشان دادن صلابت و توامندی های کشور و نظام جمهوری اسلامی از مهمترین وظایف اصحاب رسانه است.
 
جابری انصاری با تاکید بر اینکه هنرمندان، اهل فرهنگ و رسانه با هنر و فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای خود باید پلی میان مردم و مسئولان و به ویژه نسل جوان کشور باشند افزود: نسل جوان باید با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا آشنا شود و این از مهمترین وظایف رسانه‌ها و اهل فرهنگ و هنر است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دهه فجر عید مردم ایران اسلامی و عزای دشمنان و عوامل وابسته به بیگانگان و دشمنان است گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازتاب دست آوردهای انقلاب اسلامی و رسانه ها و هنرمندان به ویژه در این ده روز با اطلاع رسانی صحیح و به موقع سیلی فرهنگی -رسانه ای محکمی به دشمنان بزنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار